Multifärgad rutdesign

Denna designen tycker jag är riktigt cool. Jag har tagit inspiration från en tjej på nätet, tyvärr minns jag inte vem det var så jag kan inte namnge henne.



Här kan du välja fritt vilka färger du vill ha. Vill du ha alla möjliga färger eller kanske repeterar du 3-4 färger i ett snyggt mönster? Kanske en och samma färg i olika toner och nyanser...

Hur gör du denna designen lättast?
Vit botten.
Använd silver-striper och måla rutsystemet för att ha som mall.
Fyll i rutfälten med de färger du vill ha.
Till sist, använd vit striper för att fylla i rut systemet igen.

Funkar även på korta naglar. Men ju längre nagel, desto fler rutor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0