Stärk naglarna med Sally Hansen

Jag har nyligen hittat lite nya nagelstärkare som jag vill rekommendera.
Sally Hansen heter märket. Än så länge har jag bara 3 produkter, men det ska snart bli fler!!



Nail Shine Miracle top coat är den jag gillar minst. Jag tycker inte att det är något speciellt med detta överlacket, och detb tar en stund för det att torka.
Jag kommer nog inte att köpa detta igen.




Miracle Cure har jag bara använt i några dagar, så det kan jag inte säga så mycket om än.  Det jag kan säga är att det torkar relativt fort. 
Dess syfte ska vara att stärka naglarna med 50% på tre dagar.
Det innehåller micro-mineraler och ska kapsla in fukten i nageln för att förbättra dess flexibilitet och ge motståndskraftiga naglar.




Diamond Strength har jag använt i ca en månad nu och jag ÄLSKAR den!!!
Den stärker nageln direkt och så länge den sitter på. Jag vet inte riktigt om den har något ämne som går in i nageln och stärker, men jag vet att mina naglar är hårdare när jag har den på.
Jag använder den som underlack, ett lager. Och sedan som överlack, ett till två lager.
Några dagar efter jag målat, så tar jag ett lager till för att mitt lack ska sitta längre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0