Newspapernails

Jag har sett i klipp från USA hur man gör newspapernails. Blev jättesugen och bestämde mig för att pröva.
Det funkade inte. och jag tror att det beror på att vi i Sverige är så noga med att allt ska vara miljövänligt och giftfritt. Därför är trycksvärtan i våra dagstidningar för "smetfria" för att det ska funka.

Så åkte då en kompis till mig till Barcelona och jag bad honom köpa en dagstidning med sig hem.
Och grattis! Det funkade lite bättre.

 

Det blev inte riktigt så tydligt som jag vill ha, men det är ju alltid något.

Jag tänker fortsätta att be folk som åker utomlands att köpa dagstidningar till mig.

 

Jag återkommer i ett senare inlägg om hur man gör newspapernails.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0